Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 3
Electro junior quizzy

Electro junior quizzy

Artnr.: H0547
Electro junior quizzy

Electro junior quizzy

Artnr.: H0547

Kenmerken
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Bootje varen, eendjes vinden

Bootje varen, eendjes vinden

Artnr.: H0714
Bootje varen, eendjes vinden

Bootje varen, eendjes vinden

Artnr.: H0714

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Bosspel

Bosspel

Artnr.: H1601
Bosspel

Bosspel

Artnr.: H1601

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Tellen
Gezelschapsspellen
Reserveren
Wat wil ik worden?

Wat wil ik worden?

Artnr.: H1927
Wat wil ik worden?

Wat wil ik worden?

Artnr.: H1927

Het spel bestaat uit 52 kaarten, die twee aan twee bij elkaar horen. worden de juiste paren bij elkaar gelegd dan passen de puzzelvormen in elkaar. Op een kaartje staat steeds een beroep, op het andere een werktuig, dat bij dat beroep hoort. Leeftijd: 4-7 jaar Aantal spelers: 1-4

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Het boodschappenspel

Het boodschappenspel

Artnr.: H1941
Het boodschappenspel

Het boodschappenspel

Artnr.: H1941

Kenmerken
Rekenen
Samenwerken
Taal
Tellen
Gezelschapsspellen
Reserveren
Tik tak boem

Tik tak boem

Artnr.: H1942
Tik tak boem

Tik tak boem

Artnr.: H1942

Ver zin zo snel mogelijk het woord, voordat de bom barst. De Tikkende tijdbom gaat van hand tot hand en kan elk moment ontploffen! Verzin. zo snel mogelijk een woord met de lettergreep van het kaartje; woorden die jij normaal uit de mouw schud. de zenuwen gieren door het lijf, kan jij een woord bedenken onder hoge druk? doe het snel, zodat je de bom meteen kunt doorgeven! Pas op, want als de andere spelers net zo snel zijn als jij, kan de bom jou nog eens bereiken en hij kan elk moment barsten! Leeftijd: vanaf 8 jaar Aantal spelers: 2 - 12

Kenmerken
Concentratie
Creatief
Denkspel
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pim Pam Pet picto

Pim Pam Pet picto

Artnr.: H1950
Pim Pam Pet picto

Pim Pam Pet picto

Artnr.: H1950

Kenmerken
Concentratie
Logopedie
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
Reserveren
Rara wat ben ik?

Rara wat ben ik?

Artnr.: H2323
Rara wat ben ik?

Rara wat ben ik?

Artnr.: H2323

Ra ra wat ben ik? Een spel waarbij je met slimme vragen erachter moet zien te komen wie je zelf bent. Van een schaap tot een vliegtuig, je hebt zelf geen idee. Plaats het kaartje met het antwoord op je hoofd middels de handige hoofdband. Nu weet iedereen wie je bent, behalve jij zelf! Leeftijd: 7 - 12 jaar Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Creatief
Logica
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Domino Nijntje speelt

Domino Nijntje speelt

Artnr.: H2593
Domino Nijntje speelt

Domino Nijntje speelt

Artnr.: H2593

Met de prachtige en herkenbare Nijntje illustraties wordt dit spel al snel een leuk en vooral leerzaam feestje. Leg je kaartjes met de juiste plaatjes aan elkaar. Let op; je kaartje heeft 2 kanten met 2 plaatjes, dus je kan er letterlijk 2 kanten mee op. Wie heeft als eerste alle kaartjes in het spel neergelegd? Leeftijd: 3 - 6 jaar Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Logica
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Pim Pam Pet

Pim Pam Pet

Artnr.: H2624
Pim Pam Pet

Pim Pam Pet

Artnr.: H2624

Bevorder je reactievermogen en kennis met dit spel. Versla je tegenspelers door als eerste een woord te bedenken dat hoort bij het onderwerp op de kaart en dat begint met de letter die gegeven wordt als je aan de draaischijf hebt gedraaid. Degene die als eerste het juiste woord weet, mag het kaartje houden. Wie aan het eind van het spel de meeste kaartjes verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 8+ Aantal Spelers: 2 - 10 Leeftijd: 8+ Aantal Spelers: 2 - 10

Kenmerken
Dyslexie
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Rolit

Rolit

Artnr.: H2673
Rolit

Rolit

Artnr.: H2673

Een tactisch denkspel waarbij het strategisch neerleggen van de gekleurde balletjes het eindresultaat van het spel bepaald. Je bent de winnaar als alle vakjes van het bord gevuld zijn en jouw kleur het meest voorkomt. Maar dit is niet zo makkelijk als je denkt. Bevorderd je inzicht en tactiek. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
Reserveren
Memory (reuzenmemory)

Memory (reuzenmemory)

Artnr.: H2816
Memory (reuzenmemory)

Memory (reuzenmemory)

Artnr.: H2816

Het bekende geheugenspel Memory met herkenbare plaatjes maar dan in groot formaat. Goed bruikbaar voor de grove motoriek. Ook voor minder goedzienden zijn de plaatjes wat zichtbaarder door het formaat. Kan eventueel ook alleen gespeeld worden. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 1 - 5 Aantal spelers:

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Vier op één rij

Vier op één rij

Artnr.: H3141
Vier op één rij

Vier op één rij

Artnr.: H3141

Dit spel is een uitdagend spel in het verticale vlak, dat gemakkelijke te leren is en plezierig om te doen. Probeer in het raamwerk een rij van vier speelschijven te vormen. dit kan zowel horizontaal, verticaal als diagonaal. Probeer ook de tegenstander te beletten ditzelfde te doen. Vooruitdenken en een tactisch spel kunnen spelen zijn vereiste vaardigheden die je moet hebben of kunt ontwikkelen met dit spel. Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Ouderen
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Kolonisten van Catan jr.

Kolonisten van Catan jr.

Artnr.: H3300
Kolonisten van Catan jr.

Kolonisten van Catan jr.

Artnr.: H3300

Met dit spel speel je een piraat en probeer je een eiland te veroveren. Dit doe je door schepen en forten te bouwen op het eiland. Dit gaat natuurlijk niet zonder de benodigde materialen die je verzameld door met de dobbelstenen te gooien. Ook kan er geruild worden met andere piraten of in de havens, de bank of op de markt Coco de papegaai kan je helpen want er is ook een spookpiraat die je flink dwars kan zitten. Wie als eerste de forten afgebouwd heeft, heeft gewonnen. Een strategisch spel dat vooruitdenken stimuleert. Leeftijd: 6 - 10 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
Reserveren
Apenstreken

Apenstreken

Artnr.: H3320
Apenstreken

Apenstreken

Artnr.: H3320

Dit is een spel dat kinderen helpt in hun zintuiglijke ontwikkeling. Wie doet het beste een aap na en wie herinnert zich welke streken ze allemaal hebben uitgehaald? Leeftijd: 4+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Grappige vrienden race

Grappige vrienden race

Artnr.: H3322
Grappige vrienden race

Grappige vrienden race

Artnr.: H3322

De dieren rennen over het veld, het draaiwiel bepaald daarbij hoe ver de dieren mogen gaan. Het eerste dier dat op of voorbij het beginpunt geraakt, wint. Het spel met diverse dierenplaatjes is in hout uitgevoerd in vrolijke kleuren. Leeftijd: 2 - 4 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
1000 woorden

1000 woorden

Artnr.: H4602
1000 woorden

1000 woorden

Artnr.: H4602

Kenmerken
Logica
Taal
Gezelschapsspellen
Reserveren
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611

Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Wat is het?

Wat is het?

Artnr.: H4626
Wat is het?

Wat is het?

Artnr.: H4626

Met dit 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet'- Denkspel moet je er met max. 15 vragen achter zien te komen welke afbeelding er op het kaartje staat van je tegenspeler. Deze kaart win je als je het bij het rechte eind hebt. En je raadt het al; wie de meeste kaarten heeft verzameld, heeft gewonnen. Leeftijd: 9+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Denkspel
Logica
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Flip flap flop

Flip flap flop

Artnr.: H4638
Flip flap flop

Flip flap flop

Artnr.: H4638

Als een speler 2 dezelfde kaarten ziet, roept hij 'Flip Flap'. Hij mag de 2 kaarten hebben en legt ze open naast elkaar op tafel. Een speler die er later een derde gelijke kaart bij ontdekt, roept 'Flip Flap Flop' en mag 3 kaarten wegnemen en bij zich houden. Wie heeft uiteindelijk de meeste kaarten verzameld? Diegene is de winnaar/winnares. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Plusmateriaal
Reactievermogen
Gezelschapsspellen
Reserveren
4 jaargetijden

4 jaargetijden

Artnr.: H4650
4 jaargetijden

4 jaargetijden

Artnr.: H4650

Met 2 dobbelstenen en een houten draaischijf probeert elke speler zijn/haar boompje te vullen met de juiste vruchten uit het juiste seizoen. Leerzaam maar vooral ook leuk! Aantal spelers: 2 - 4 Leeftijd: 4 - 6 jaar

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Logica
Samenwerken
Taal
Tellen
Gezelschapsspellen
Reserveren
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669

Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Logica
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Yali

Yali

Artnr.: H4672
Yali

Yali

Artnr.: H4672

Een spel met een wip en zware metalen knikkers waarmee je al je knikkers in een vak aan de andere kant moet krijgen. Het bijzondere van dit spel is dat je zetten in je beurt niet een aantal zijn. Je mag net zolang zetten tot de wip niet meer naar jouw kant wijst. Dit spel win je op basis van een goede tactiek. Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
Reserveren
Filters
Special
Locatie
  • D Rood/blauw (0)
  • D Geel/groen (0)
  • D Groen (0)
  • D Groen/zwart (0)
  • D Blauw/groen (0)
  • D Blauw/zwart (0)
  • D Geel/rood (0)
  • D Donkerblauw/lichtblauw (0)
  • D Blauw (0)
  • D Geel (0)
  • D Wit/zwart (0)
  • D Rood (0)
Terug naar ons speelgoed
Special
Locatie
  • D Rood/blauw (0)
  • D Geel/groen (0)
  • D Groen (0)
  • D Groen/zwart (0)
  • D Blauw/groen (0)
  • D Blauw/zwart (0)
  • D Geel/rood (0)
  • D Donkerblauw/lichtblauw (0)
  • D Blauw (0)
  • D Geel (0)
  • D Wit/zwart (0)
  • D Rood (0)
Toon 84 resultaten