Resultaten
Tangram rode kater
Tangram rode kater
Magnetisch puzzel waarbij plaatjes van een kat gevormd worden. Leefijd: 5 jaar Aantal spelers: 1
River crossing
River crossing
Magic mixer duo
Magic mixer duo
Tridio
Tridio
Emotie in het spel
Emotie in het spel
Wat ben ik blij
Wat ben ik blij
Stop denk doe-spel
Stop denk doe-spel
Mozaiko
Mozaiko
Smart car
Smart car
Dag en nacht
Dag en nacht
Duo puzzel
Duo puzzel
Test jezelf!
Test jezelf!
Frustr8tor
Frustr8tor
Bunny boo
Bunny boo
Rubik's cube
Rubik's cube
Eigenwijsjes!
Eigenwijsjes!
Ik kan het! Ik zeg wat ik voel! Ik mag anders zijn! Denk positief en trek jouw persoonlijk 'eigenwijsje'. Deze kaarten geven een speelse aanzet tot een beter zelfbeeld, bewustzijn en zelfvertrouwen. Voel je je op een bepaald moment onzeker of heb je een moeilijk moment? Trek dan een 'eigenwijsje' (kaart) voor dat moment. Je kan ook uit de set van 52 kaarten een kaartje voor de hele week trekken om zo de tijd te nemen om de kracht van de zin op de kaart te voeren en eigen te maken. Aantal spelers: 2 - 4 Leeftijd: 7+
Spiegel jezelf!
Spiegel jezelf!
Iedereen beschikt over eigenschappen waarmee je in je kracht kan staan. Maar ben je je wel bewust van welke eigenschappen? Leer jezelf kennen en vergroot je zelfvertrouwen met dit spel. Het geeft je stof tot nadenken over jezelf en inzichten waar je wellicht wat aan hebt in je dagelijks leven. Aantal spelers: n.v.t. Leeftijd: 8 - 99
Ravensburger puzzel 'De wereld' (500 st.)
Ravensburger puzzel 'De wereld' (500 st.)
Wil je alle werelddelen goed leren kennen? Maak dan deze puzzel. Het maakt het leren veel leuker en uitdagender. Het stimuleert de concentratie en logisch denken. Dit met de kwaliteit van Ravensburger, zoals we dat gewend zijn. Heel veel succes. Leeftijd: 9+
Letterwoord magnetisch
Letterwoord magnetisch
Letterspel magnetisch
Letterspel magnetisch
Cat & rat kwartetspel
Cat & rat kwartetspel
Weet jij hoe laat het is?
Weet jij hoe laat het is?
Een schitterend spel waarmee uw kinderen op vermakelijke wijze leren klokkijken. al spelende met de puzzelstukken en de wekker, combineren de kinderen de tijdstippen met de verschillende momenten van de dag en de bezigheden uit het dagelijkse leven. op deze manier leren de kinderen zowel de stand van de wijzers als de tijdstippen in digitaal formaat te begrijpen. het spel stimuleert bovendien het logische denkvermogen van de kinderen en verbetert hun kennis van het begrip tijd. Leeftijd: vanaf 5 Aantal spelers: 1