Resultaten
Ruimtelijk bouwen
Ruimtelijk bouwen
Puzzel olifant
Puzzel olifant
Magneetralley
Magneetralley
Op het land
Op het land
Geometrix
Geometrix
Spacepuzzle
Spacepuzzle
Projectlotto
Projectlotto
Lotto (de straat)
Lotto (de straat)
Figurenperspectief
Figurenperspectief
Pexagram
Pexagram
Pick a peg
Pick a peg
Triangel puzzel
Triangel puzzel
Regenboogvormen
Regenboogvormen
Autospel magnetisch
Autospel magnetisch
Pratende bal
Pratende bal
Met deze 'pratende' bal, kun je 4 spellen spelen. Er zitten 4 bandjes bij die je om de muis van je hand moet binden. De bal geeft instructies, afhankelijk van het gekozen spel. 1 van de spellen betreft een geheugenspel. Er moeten wel AAA batterijen toegevoegd worden. Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 6
Breakout
Breakout
Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2
Number rumba
Number rumba
Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2
Elfenland
Elfenland
Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6
Isis & Osiris
Isis & Osiris
Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4
Vier kikkers op een rij
Vier kikkers op een rij
Vrolijke kikkers zitten op hun lelieblad. Ze lijken allemaal op elkaar, maar toch niet helemaal. Er zijn kleine nuance-verschillen; de 1 heeft een koptelefoon, de ander een zonnebril. Sommigen zijn groen, anderen bruin etc. Kun jij de 4 dezelfde kikkers op een rij krijgen? Het is niet zo simpel als het lijkt omdat jouw tegenstander je natuurlijk probeert te blokkeren! Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2
Step & memo
Step & memo
Alle spelers krijgen (echte) voetstappers uitgereikt waarmee in de loop van het spel een steeds groter spoor wordt gevormd. Onder elke voetstap komt een kaartje te liggen met een onderwerp dat uitgebeeld moet worden. Dat kaartje mag je maar 1 keer bekijken. Iedere beurt begint vooraan: hoppend van de eerste naar de tweede en weer volgende voetstap. Zo haal je punten door bij elke stap het juiste onderwerp uit te beelden. Hoe meer voetstappen erbij komen, hoe moeilijker het wordt om je ter herinneren WAT je ook alweer Waar moet uitbeelden. De ultieme geheugentraining vol plezier! Ook geschikt voor mini-partijtjes. Leeftijd: 4+ Aantal spelers: 2 - 4
Eurozakgeldspel
Eurozakgeldspel
Euro's sparen voor bijv. een nieuwe fiets! Leer te sparen en te betalen. Want daar gaat het om in dit educatieve en spannende spel. Je leert spelenderwijs je euro's toed te tellen, je leert voordelig in de kopen en weet uiteindelijk wat rente op je bank krijgen, inhoudt. En wie daar het handigste in is/wordt die wint uiteindelijk het spel. Dus hoe vaker je het spel hoe slimmer je wordt. Leeftijd: 6+ Aantal spelers:; 2 - 4
Mijn eerste natuurspel
Mijn eerste natuurspel
Met dit spel leren kinderen spelenderwijs hoe jonge dieren opgroeien. zo doende ontdekken ze veel over honen reeen zangvogels eenden, kikkers, lieveheersbeestjes en vlinders. wie slim speelt en ook nog goed onthouden kan waar de gezochte kaartjes liggen, wint. Zo is leren leuk. Leeftijd: 5-8 jaar Aantal spelers: 1-4