Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 6
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313

Dit leuke kwartet is geschikt voor kleuters, niet nog niet kunnen lezen. Het grote plaatje (b.v. gele paraplu) heb je al in de hand. Nu nog opzoek naar de andere 3 gekleurde paraplu's (groene, blauwe en de rode) Heb je alle kleuren van de paraplu's gevonden dan heb je een kwartet. leeftijd: van 3 jaar. Aantal spelers 2-4

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kleuren-Jenga

Kleuren-Jenga

Artnr.: H0853
Kleuren-Jenga

Kleuren-Jenga

Artnr.: H0853

Eerst bouw je de toren op, bestaande uit kleurrijke langwerpige blokken. Gooi met de kleuren dobbelsteen en haal steeds het blokje met de betreffende kleur eruit. Blijft de toren staan? Zodra deze omvalt, is de speler die daarvoor gezorgd heeft de verliezer en de ander de winnaar. Goede oefening voor het geduld en de concentratie! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Toot & Otto

Toot & Otto

Artnr.: H1111
Toot & Otto

Toot & Otto

Artnr.: H1111

De ene speler is TOOT en de andere is OTTO. Wie het eerste zijn naam spelt (horizontaal, verticaal of diagonaal) wint het spel. Een leuk denkspel voor kinderen Leeftijd: vanaf 4 jaar Aantal spelers: 2

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Rupsenrace

Rupsenrace

Artnr.: H1652
Rupsenrace

Rupsenrace

Artnr.: H1652

Wie niet snel is moet slim zijn. Manoeuvreer jouw rups als eerste over de finish! In dit snelle biedspel kronkelen 3 tot 5 ruspen van start naar finish. rechtdoor lijkt de kortste route, maar wie niet snel is moet slim zijn. zo kunnen trage rupsen de weg voor hun snellere opponeten blokkeren en soms zelfs de finishlijn verplaatsen Leeftijd: vanaf 7 Aantal spelers:3-5

Kenmerken
Denkspel
Logica
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Looping

Looping

Artnr.: H1815
Looping

Looping

Artnr.: H1815

Van achtbanen tot suikerspin - je vindt het allemaal! Een pretpark vol attracties. En natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk bij zijn! Omgekeerde wereld: Niemand wil een 6 rollen. Want elke speler probeert zich met zijn figuur zo langzaam mogelijk door het pretpark te bewegen. Wie als laatste het park verlaat, wint. Vooruitgaan kan worden vertraagd door het slimme gebruik van kaarten. Dus: De laatste zal de eerste zijn! leeftijd: vanaf 6 jaar Aantal spelers: 2-6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pratende bal

Pratende bal

Artnr.: H1922
Pratende bal

Pratende bal

Artnr.: H1922

Met deze 'pratende' bal, kun je 4 spellen spelen. Er zitten 4 bandjes bij die je om de muis van je hand moet binden. De bal geeft instructies, afhankelijk van het gekozen spel. 1 van de spellen betreft een geheugenspel. Er moeten wel AAA batterijen toegevoegd worden. Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Reactievermogen
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kinderbingo

Kinderbingo

Artnr.: H1949
Kinderbingo

Kinderbingo

Artnr.: H1949

Kinderbingo: wie het eerst met de chips op zijn eigen kaart een rij van 5 plaatjes vol kan maken is winnaar Leeftijd: 5 - 8 jaar Aantal Spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188

In dit spel sturen de spelers hun muizen op pad om zo snel mogelijk een aantal verschillende kaassoorten te verzamelen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Het 3D spelbord bestaat uit diverse verschuifbare lagen en zo kan het gebeuren dat een muis door een gat valt en in de gewelven van het kasteel terechtkomt. Met inzicht en slim spel beweeg je je muis door het kasteel heen. Wie haalt de eindstreep? Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Creatief
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Contact

Contact

Artnr.: H2506
Contact

Contact

Artnr.: H2506

Rivers, Roads and Rails is zo'n spel. Elke speler begint met een eerste stapel van 10 tegels. Het spel verloopt dan als een traditioneel tegellegspel, waarbij elke speler probeert een tegel te plaatsen die overeenkomt met een van beide uiteinden van de groeiende combinatie van rivieren, wegen of rails.Tegels moeten precies overeenkomen, en als je geen tegel hebt, kun je op een van de twee plekken spelen (hoewel een derde plek kan openen als je de zeer zeldzame takkenkaart trekt) moet je een tegel tekenen. Lukt het je om een tegel te bespelen en je hebt minder dan 10 tegels, dan moet je een tegel tekenen. Dus je stapel tegels gaat de rest van het spel door als 10 of iets groter dan 10, totdat de doos geen nieuwe tegels meer heeft om je tegels aan te vullen. Dan wint de eerste speler die geen tegels meer heeft. Leeftijd: vanaf 4 jaar Aantal Spelers: 2-10

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Halli Galli jr.

Halli Galli jr.

Artnr.: H3304
Halli Galli jr.

Halli Galli jr.

Artnr.: H3304

Iedere speler krijgt een gedekte stapel kaarten met blije en verdrietige clowns. Om beurten draait een speler een kaart om. Zodra er bij 2 spelers een blije clown te zien is, druk je z.s.m. op de bel. Wie reageert er als eerste? Die mag de openliggende kaarten hebben. Zodra er bij 2 spelers een verdrietige clown te zien is, mag je juist niet op de bel drukken. Wie als eerste geen kaarten meer heeft, heeft verloren. Wie blijft er als laatste over? Dit spel voor jonge spelertjes vereist snelheid, concentratie dus je reactievermogen wordt flink op de proef gesteld. Leeftijd: 3+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Reactievermogen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611

Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Het vliegerspel

Het vliegerspel

Artnr.: H4624
Het vliegerspel

Het vliegerspel

Artnr.: H4624

Het doel van het spel is om zo snel mogelijk zes lussen aan de staart van de draak te rijgen en de wolken weg te duwen. in het begin heeft elke speler een draak, die bedekt is met drie wolken. Daarna gooien de spelers om de beurt een speciale dobbelsteen (4 kleuren 2 symboolmarkeringen). afhankelijk van of de kleur overeenkomt, kan een lus symbool worden gebruikt. De winnaar is de speler die als eerste sissende lussen op de staart van de draken heeft geregen. Leeftijd: 3 jaar Aantal spelers: 2-4

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Tellen
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Vrolijk rugzak pakken

Vrolijk rugzak pakken

Artnr.: H4625
Vrolijk rugzak pakken

Vrolijk rugzak pakken

Artnr.: H4625

Wat stop ik in mijn rugzakje? Gooi met de kleuren- en stippendobbelsteen en de kaart bepaalt het. Is je rugzakje vol en zijn de kaartjes op dan heeft degene met de volste rugzak gewonnen. Leeftijd: 2+ Aantal spelers: min. 1 kind met volwassene

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628

Een vrolijk dobbelspel met een stekelige race. Hoe komen de kleine egeltjes aan hun stekels? Doordat jij ze voor hen gaat verzamelen. Maar zorg dan wel dat de juiste kleur stekels bij de juiste egel terecht komt. Wie zijn/haar eerste egeltje vol heeft, heeft gewonnen. Het spel is te spelen in 2 spelniveaus. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645

Doel van het spel: Het doel van het spel is zo veel mogelijk pinguïns op de ijsberg achter te laten. Wie als eerste geen pinguïns meer heeft is de winnaar. Aantal spelers: 1-6 Leeftijd: 5-99 Trefwoorden: concentratie, fijne motoriek, oog-handcoördinatie, alleen, samen

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kegelspel 7 dwergen

Kegelspel 7 dwergen

Artnr.: H4657
Kegelspel 7 dwergen

Kegelspel 7 dwergen

Artnr.: H4657

Prachtig in hout vormgegeven kabouters vormen de basis van dit kegelspel. Met een houten balletje in 4 kleuren moeten de kabouters met het puntmutsje in dezelfde kleur omgerold worden. Maar pas op dat je je tegenspeler niet helpt door met jouw balletje een kabouter van hem/haar omver te werpen. Het niveau van het spel kan aangepast worden door de kabouters verder of juist dichterbij elkaar neer te zetten. Leeftijd: 2 - 4 Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Reactievermogen
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662

Vind met de kat de muizen in de juiste kleur op de kaas. Hiervoor moet je wel je geheugen gebruiken want de muisjes zijn verdekt op gesteld onder de rode dopjes. Een amusant 3-d memory-spel. Leeftijd: 4 - 8 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663

In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Rekenen
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kayanak

Kayanak

Artnr.: H4685
Kayanak

Kayanak

Artnr.: H4685

Vissen, ijs & avontuur! Daar gaat dit spel over. IJsberen in het noordpoolgebied moeten natuurlijk eten, ze zijn gek op vis. Met een beetje geluk kun je de felbegeerde vis uit de zee halen als je vooruitziend over de ijsschotsen beweegt. Je moet dan wel het ijs op de juiste plaatsen open hakken en de hengel goed plaatsen voor de vis van jou is. Dit spel bestaat uit 2 tot 4 ijsvissers vanaf 4 jaar en de hengels zijn voorzien van magneetjes. Leeftijd: 4 - 7 Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690

Honden zijn gek op hondenbotjes. Verzamel er zoveel mogelijk door bij elk hondenhok te grabbelen in de zak. Maar let op: het botje dat je grabbelt moet wel overeenkomen met de afbeelding die je van de stapel moet pakken. Anders mag jouw hondje het botje niet houden. Reuze spannend en wie uiteindelijk de meeste botjes voor zijn/haar hondje verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 3 - 4

Kenmerken
Concentratie
Logopedie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Rupsje smulgraag

Rupsje smulgraag

Artnr.: H4903
Rupsje smulgraag

Rupsje smulgraag

Artnr.: H4903

Rupsjes eten graag groente en fruit. Help de rups naar de groente- en fruitkaarten te komen door met de gekleurde dobbelsteen te gooien. Daarmee kun je de gekleurde delen van het rupsenlijfje vooruitplaatsen zodat de rups vooruit komt om zijn doel te bereiken. Het spel kan ook door 1 persoon alleen gespeeld worden. Leeftijd: 3+ Aantal spelers: 1-4

Kenmerken
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Heksenschool

Heksenschool

Artnr.: H4905
Heksenschool

Heksenschool

Artnr.: H4905

Alle kleine heksen in het bos mogen hun heksenkunsten laten zien. Onder welke oranje steen ligt het juiste heksensymbool? Probeer deze te onthouden en te vinden, maar pas op dat je niet het symbool van de boze heks omdraait want dan moet je terug naar het begin. Een goed geheugen en een beetje geluk kunnen jou tot de winnende heks maken. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kleurentorenspel

Kleurentorenspel

Artnr.: H4906
Kleurentorenspel

Kleurentorenspel

Artnr.: H4906

Met dit prachtig uitgevoerde spel leren jonge spelers de basis-kleuren en wordt de fijne motoriek op de proef gesteld. Er zijn diverse kralen met een gaatje erin en elke speler krijgt zijn/haar eigen stokje. De kleurendobbelsteen bepaalt welk kraaltje op het paaltje moet. Wie het eerste zijn/haar paaltje vol heeft, heeft gewonnen.

Kenmerken
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Roze
Reserveren
Rubrieken
Special
  • Uitgelicht (0)
  • Partijtje of feest (0)
  • Autisme (0)
  • Blind/Slechtziend (0)
  • Dyslexie (0)
  • Ouderen (0)
Toon 71 resultaten