Resultaten
Domino (groot)
Domino (groot)
Mens erger je niet (aangepast)
Mens erger je niet (aangepast)
Boodschappenspel
Boodschappenspel
Rummikub xxl
Rummikub xxl
Eigenwijsjes!
Eigenwijsjes!
Ik kan het! Ik zeg wat ik voel! Ik mag anders zijn! Denk positief en trek jouw persoonlijk 'eigenwijsje'. Deze kaarten geven een speelse aanzet tot een beter zelfbeeld, bewustzijn en zelfvertrouwen. Voel je je op een bepaald moment onzeker of heb je een moeilijk moment? Trek dan een 'eigenwijsje' (kaart) voor dat moment. Je kan ook uit de set van 52 kaarten een kaartje voor de hele week trekken om zo de tijd te nemen om de kracht van de zin op de kaart te voeren en eigen te maken. Aantal spelers: 2 - 4 Leeftijd: 7+
Spiegel jezelf!
Spiegel jezelf!
Iedereen beschikt over eigenschappen waarmee je in je kracht kan staan. Maar ben je je wel bewust van welke eigenschappen? Leer jezelf kennen en vergroot je zelfvertrouwen met dit spel. Het geeft je stof tot nadenken over jezelf en inzichten waar je wellicht wat aan hebt in je dagelijks leven. Aantal spelers: n.v.t. Leeftijd: 8 - 99
Loco Bambino pakket
Loco Bambino pakket
Met Loco (leren, oefenen, controleren, ordenen) oefent je kind spelenderwijs belangrijke vaardigheden. Want spelend leren, daar draait het om. In dit pakket zijn zowel het inlegbord als de boekjes bijgesloten met spelletjes op het gebied van: concentratie, ontwikkeling, zoek wat bij elkaar hoort, ik kan tellen, wat kan ik al en Nijntje en haar vriendjes. Leeftijd: 2 - 5 jaar (per boekje verschillend) Aantal spelers: 1
Geo Vormen Transparant
Geo Vormen Transparant
Deze Geovormen kunnen gebruikt om te helpen bij rekenen, sorteren en groepperen. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Handig om thuis te gebruiken bij je reken-huiswerk. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met Geovormen niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+
Kleur cijfers transparant
Kleur cijfers transparant
Deze cijfers kunnen gebruikt om te helpen bij het tellen. Misschien zelfs een klein beetje bij het rekenen. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met cijfers niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+
Color Mensen
Color Mensen
Deze transparante 'mens-schijfjes' zijn leuk om mee te sorteren, combineren en groeperen op de lichttafel (D5803). De lichttafel is apart leenbaar, mits voorradig. Deze mensen-vormen zijn te vinden in het rood/roze vak (Senso Motoriek). Er zijn nog meer doosjes met vormpjes die meegeleend kunnen worden om naar hartenlust mee te spelen. Leeftijd: 8+
Kleurenkwartet
Kleurenkwartet
Dit leuke kwartet is geschikt voor kleuters, niet nog niet kunnen lezen. Het grote plaatje (b.v. gele paraplu) heb je al in de hand. Nu nog opzoek naar de andere 3 gekleurde paraplu's (groene, blauwe en de rode) Heb je alle kleuren van de paraplu's gevonden dan heb je een kwartet. leeftijd: van 3 jaar. Aantal spelers 2-4
Looping
Looping
Van achtbanen tot suikerspin - je vindt het allemaal! Een pretpark vol attracties. En natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk bij zijn! Omgekeerde wereld: Niemand wil een 6 rollen. Want elke speler probeert zich met zijn figuur zo langzaam mogelijk door het pretpark te bewegen. Wie als laatste het park verlaat, wint. Vooruitgaan kan worden vertraagd door het slimme gebruik van kaarten. Dus: De laatste zal de eerste zijn! leeftijd: vanaf 6 jaar Aantal spelers: 2-6
Kaaskasteel
Kaaskasteel
In dit spel sturen de spelers hun muizen op pad om zo snel mogelijk een aantal verschillende kaassoorten te verzamelen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Het 3D spelbord bestaat uit diverse verschuifbare lagen en zo kan het gebeuren dat een muis door een gat valt en in de gewelven van het kasteel terechtkomt. Met inzicht en slim spel beweeg je je muis door het kasteel heen. Wie haalt de eindstreep? Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4
Het vliegerspel
Het vliegerspel
Het doel van het spel is om zo snel mogelijk zes lussen aan de staart van de draak te rijgen en de wolken weg te duwen. in het begin heeft elke speler een draak, die bedekt is met drie wolken. Daarna gooien de spelers om de beurt een speciale dobbelsteen (4 kleuren 2 symboolmarkeringen). afhankelijk van of de kleur overeenkomt, kan een lus symbool worden gebruikt. De winnaar is de speler die als eerste sissende lussen op de staart van de draken heeft geregen. Leeftijd: 3 jaar Aantal spelers: 2-4
Egelspel
Egelspel
Een vrolijk dobbelspel met een stekelige race. Hoe komen de kleine egeltjes aan hun stekels? Doordat jij ze voor hen gaat verzamelen. Maar zorg dan wel dat de juiste kleur stekels bij de juiste egel terecht komt. Wie zijn/haar eerste egeltje vol heeft, heeft gewonnen. Het spel is te spelen in 2 spelniveaus. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4
Number rumba
Number rumba
Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2
Pinguïn panic
Pinguïn panic
Doel van het spel: Het doel van het spel is zo veel mogelijk pinguïns op de ijsberg achter te laten. Wie als eerste geen pinguïns meer heeft is de winnaar. Aantal spelers: 1-6 Leeftijd: 5-99 Trefwoorden: concentratie, fijne motoriek, oog-handcoördinatie, alleen, samen
Kat en muis
Kat en muis
Vind met de kat de muizen in de juiste kleur op de kaas. Hiervoor moet je wel je geheugen gebruiken want de muisjes zijn verdekt op gesteld onder de rode dopjes. Een amusant 3-d memory-spel. Leeftijd: 4 - 8 jaar Aantal spelers: 2 - 4
Mastermind junior
Mastermind junior
In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2
Schnuffel
Schnuffel
Honden zijn gek op hondenbotjes. Verzamel er zoveel mogelijk door bij elk hondenhok te grabbelen in de zak. Maar let op: het botje dat je grabbelt moet wel overeenkomen met de afbeelding die je van de stapel moet pakken. Anders mag jouw hondje het botje niet houden. Reuze spannend en wie uiteindelijk de meeste botjes voor zijn/haar hondje verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 3 - 4
Spokenjacht
Spokenjacht
In Canterville Castle is een groepje spokenjagers op zoek naar het spook 'Edgar'. 's Nachts sluipen de spokenjagers van kamer tot kamer om te proberen Edgar te pakken te krijgen. Via trappen, ladders, deuren en luiken kunnen de spokenjagers alle kamers van het kasteel bereiken. Maar let op; spook 'Edgar' kan ook door muren, vlieren en plafonds zweven. De spokenjagers proberen het spook, gespeeld door 1 van de spelers, te vangen. Het spook probeert uit handen van de jagers te blijven. Wie wint het spel? Leeftijd: 8 - 99 jaar Aantal spelers: 5 - 6
Isis & Osiris
Isis & Osiris
Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4