Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 6
Teken het ontbrekenden

Teken het ontbrekenden

Artnr.: D0711
Teken het ontbrekenden

Teken het ontbrekenden

Artnr.: D0711

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Motorika

Motorika

Artnr.: D0820
Motorika

Motorika

Artnr.: D0820

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Woordspel

Woordspel

Artnr.: D2712
Woordspel

Woordspel

Artnr.: D2712

Kenmerken
Ouderen
Logopedie
Plusmateriaal
Samenwerken
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Geel/rood
Reserveren
Ruggespraak

Ruggespraak

Artnr.: D2818
Ruggespraak

Ruggespraak

Artnr.: D2818

Kenmerken
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Magnetisch bord

Magnetisch bord

Artnr.: D2851
Magnetisch bord

Magnetisch bord

Artnr.: D2851

Kenmerken
Plusmateriaal
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
D Geel/rood
Reserveren
Puzzelschijf

Puzzelschijf

Artnr.: D5285
Puzzelschijf

Puzzelschijf

Artnr.: D5285

Kenmerken
Concentratie
Grove motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Vormenlabyrint

Vormenlabyrint

Artnr.: D5287
Vormenlabyrint

Vormenlabyrint

Artnr.: D5287

Kenmerken
Concentratie
Grove motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Stadverkenner

Stadverkenner

Artnr.: D5289
Stadverkenner

Stadverkenner

Artnr.: D5289

Kenmerken
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Legspel "zoolino"

Legspel "zoolino"

Artnr.: D5290
Legspel "zoolino"

Legspel "zoolino"

Artnr.: D5290

Kenmerken
Grove motoriek
Kleuren
Samenwerken
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Geel/rood
Reserveren
Dier op dier

Dier op dier

Artnr.: D5291
Dier op dier

Dier op dier

Artnr.: D5291

Kenmerken
Concentratie
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Monster stapelspel

Monster stapelspel

Artnr.: D5292
Monster stapelspel

Monster stapelspel

Artnr.: D5292

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Rijd en volg spel

Rijd en volg spel

Artnr.: D5293
Rijd en volg spel

Rijd en volg spel

Artnr.: D5293

Kenmerken
Concentratie
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Zeespel magnetisch

Zeespel magnetisch

Artnr.: D5294
Zeespel magnetisch

Zeespel magnetisch

Artnr.: D5294

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Geel/rood
Reserveren
Mixanimo

Mixanimo

Artnr.: D5727
Mixanimo

Mixanimo

Artnr.: D5727

Kenmerken
Fijne motoriek
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Lichttafel

Lichttafel

Artnr.: D5803
Lichttafel

Lichttafel

Artnr.: D5803

Met deze prachtige LICHTGEWICHT licht-tafel, waarvan de kleuren af te wisselen zijn met een afstandsbediening, kan er naar hartenlust gespeeld worden. Meeleverbaar: doorzichtige vormpjes, letters of cijfers zijn apart te leen om op deze tafel te sorteren, te combineren etc. En heb je Kenetic zand thuis? Dan kun je, net als de 'Zandtovenaar', mooie zandtekeningen maken op deze lichttafel. De tafel kan met bijbehorende adapter eerst opgeladen worden, zodat je deze daarna overal in huis kan neerzetten. Leeftijd: 2+ Aantal spelers; n.v.t.

Kenmerken
Creatief
Fantasie
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Oog-Handcoördinatie
Taal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw
Reserveren
Pratende bal

Pratende bal

Artnr.: H1922
Pratende bal

Pratende bal

Artnr.: H1922

Met deze 'pratende' bal, kun je 4 spellen spelen. Er zitten 4 bandjes bij die je om de muis van je hand moet binden. De bal geeft instructies, afhankelijk van het gekozen spel. 1 van de spellen betreft een geheugenspel. Er moeten wel AAA batterijen toegevoegd worden. Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Grove motoriek
Oog-Handcoördinatie
Reactievermogen
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Wat wil ik worden?

Wat wil ik worden?

Artnr.: H1927
Wat wil ik worden?

Wat wil ik worden?

Artnr.: H1927

Het spel bestaat uit 52 kaarten, die twee aan twee bij elkaar horen. worden de juiste paren bij elkaar gelegd dan passen de puzzelvormen in elkaar. Op een kaartje staat steeds een beroep, op het andere een werktuig, dat bij dat beroep hoort. Leeftijd: 4-7 jaar Aantal spelers: 1-4

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Tik tak boem

Tik tak boem

Artnr.: H1942
Tik tak boem

Tik tak boem

Artnr.: H1942

Ver zin zo snel mogelijk het woord, voordat de bom barst. De Tikkende tijdbom gaat van hand tot hand en kan elk moment ontploffen! Verzin. zo snel mogelijk een woord met de lettergreep van het kaartje; woorden die jij normaal uit de mouw schud. de zenuwen gieren door het lijf, kan jij een woord bedenken onder hoge druk? doe het snel, zodat je de bom meteen kunt doorgeven! Pas op, want als de andere spelers net zo snel zijn als jij, kan de bom jou nog eens bereiken en hij kan elk moment barsten! Leeftijd: vanaf 8 jaar Aantal spelers: 2 - 12

Kenmerken
Concentratie
Creatief
Denkspel
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Apenstreken

Apenstreken

Artnr.: H3320
Apenstreken

Apenstreken

Artnr.: H3320

Dit is een spel dat kinderen helpt in hun zintuiglijke ontwikkeling. Wie doet het beste een aap na en wie herinnert zich welke streken ze allemaal hebben uitgehaald? Leeftijd: 4+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611

Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Wat is het?

Wat is het?

Artnr.: H4626
Wat is het?

Wat is het?

Artnr.: H4626

Met dit 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet'- Denkspel moet je er met max. 15 vragen achter zien te komen welke afbeelding er op het kaartje staat van je tegenspeler. Deze kaart win je als je het bij het rechte eind hebt. En je raadt het al; wie de meeste kaarten heeft verzameld, heeft gewonnen. Leeftijd: 9+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Denkspel
Logica
Samenwerken
Taal
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669

Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Logica
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924

Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Rubrieken
Special
Toon 43 resultaten