Resultaten
Teken het ontbrekenden
Teken het ontbrekenden
Motorika
Motorika
Woordspel
Woordspel
Ruggespraak
Ruggespraak
Magnetisch bord
Magnetisch bord
Puzzelschijf
Puzzelschijf
Vormenlabyrint
Vormenlabyrint
Stadverkenner
Stadverkenner
Legspel "zoolino"
Legspel "zoolino"
Dier op dier
Dier op dier
Monster stapelspel
Monster stapelspel
Rijd en volg spel
Rijd en volg spel
Zeespel magnetisch
Zeespel magnetisch
Mixanimo
Mixanimo
Lichttafel
Lichttafel
Met deze prachtige LICHTGEWICHT licht-tafel, waarvan de kleuren af te wisselen zijn met een afstandsbediening, kan er naar hartenlust gespeeld worden. Meeleverbaar: doorzichtige vormpjes, letters of cijfers zijn apart te leen om op deze tafel te sorteren, te combineren etc. En heb je Kenetic zand thuis? Dan kun je, net als de 'Zandtovenaar', mooie zandtekeningen maken op deze lichttafel. De tafel kan met bijbehorende adapter eerst opgeladen worden, zodat je deze daarna overal in huis kan neerzetten. Leeftijd: 2+ Aantal spelers; n.v.t.
Pratende bal
Pratende bal
Met deze 'pratende' bal, kun je 4 spellen spelen. Er zitten 4 bandjes bij die je om de muis van je hand moet binden. De bal geeft instructies, afhankelijk van het gekozen spel. 1 van de spellen betreft een geheugenspel. Er moeten wel AAA batterijen toegevoegd worden. Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 6
Wat wil ik worden?
Wat wil ik worden?
Het spel bestaat uit 52 kaarten, die twee aan twee bij elkaar horen. worden de juiste paren bij elkaar gelegd dan passen de puzzelvormen in elkaar. Op een kaartje staat steeds een beroep, op het andere een werktuig, dat bij dat beroep hoort. Leeftijd: 4-7 jaar Aantal spelers: 1-4
Tik tak boem
Tik tak boem
Ver zin zo snel mogelijk het woord, voordat de bom barst. De Tikkende tijdbom gaat van hand tot hand en kan elk moment ontploffen! Verzin. zo snel mogelijk een woord met de lettergreep van het kaartje; woorden die jij normaal uit de mouw schud. de zenuwen gieren door het lijf, kan jij een woord bedenken onder hoge druk? doe het snel, zodat je de bom meteen kunt doorgeven! Pas op, want als de andere spelers net zo snel zijn als jij, kan de bom jou nog eens bereiken en hij kan elk moment barsten! Leeftijd: vanaf 8 jaar Aantal spelers: 2 - 12
Apenstreken
Apenstreken
Dit is een spel dat kinderen helpt in hun zintuiglijke ontwikkeling. Wie doet het beste een aap na en wie herinnert zich welke streken ze allemaal hebben uitgehaald? Leeftijd: 4+ Aantal spelers: 2 - 6
Breakout
Breakout
Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2
Wat is het?
Wat is het?
Met dit 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet'- Denkspel moet je er met max. 15 vragen achter zien te komen welke afbeelding er op het kaartje staat van je tegenspeler. Deze kaart win je als je het bij het rechte eind hebt. En je raadt het al; wie de meeste kaarten heeft verzameld, heeft gewonnen. Leeftijd: 9+ Aantal spelers: 2 - 6
Number rumba
Number rumba
Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2
Elfenland
Elfenland
Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6
Isis & Osiris
Isis & Osiris
Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4