Resultaten
Dag en zijn uren
Dag en zijn uren
Speelhuis
Speelhuis
Weet jij hoe laat het is?
Weet jij hoe laat het is?
Een schitterend spel waarmee uw kinderen op vermakelijke wijze leren klokkijken. al spelende met de puzzelstukken en de wekker, combineren de kinderen de tijdstippen met de verschillende momenten van de dag en de bezigheden uit het dagelijkse leven. op deze manier leren de kinderen zowel de stand van de wijzers als de tijdstippen in digitaal formaat te begrijpen. het spel stimuleert bovendien het logische denkvermogen van de kinderen en verbetert hun kennis van het begrip tijd. Leeftijd: vanaf 5 Aantal spelers: 1
Lichttafel
Lichttafel
Met deze prachtige LICHTGEWICHT licht-tafel, waarvan de kleuren af te wisselen zijn met een afstandsbediening, kan er naar hartenlust gespeeld worden. Meeleverbaar: doorzichtige vormpjes, letters of cijfers zijn apart te leen om op deze tafel te sorteren, te combineren etc. En heb je Kenetic zand thuis? Dan kun je, net als de 'Zandtovenaar', mooie zandtekeningen maken op deze lichttafel. De tafel kan met bijbehorende adapter eerst opgeladen worden, zodat je deze daarna overal in huis kan neerzetten. Leeftijd: 2+ Aantal spelers; n.v.t.
Het vliegerspel
Het vliegerspel
Het doel van het spel is om zo snel mogelijk zes lussen aan de staart van de draak te rijgen en de wolken weg te duwen. in het begin heeft elke speler een draak, die bedekt is met drie wolken. Daarna gooien de spelers om de beurt een speciale dobbelsteen (4 kleuren 2 symboolmarkeringen). afhankelijk van of de kleur overeenkomt, kan een lus symbool worden gebruikt. De winnaar is de speler die als eerste sissende lussen op de staart van de draken heeft geregen. Leeftijd: 3 jaar Aantal spelers: 2-4
Jumbolino
Jumbolino
Dit spel wordt gespeeld met een draaitafel (spinner) zodat kinderen die nog wat moeite hebben met een dobbelsteen, ook mee kunnen doen. Jumbolino is een leuk en spannend spel dat het combinatievermogen traint en kinderen leert om af en toe een tactische keuze te maken. Leeftijd: 4+ Aantal spelers: 2 - 4