Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 4
Ruimtelijk bouwen

Ruimtelijk bouwen

Artnr.: D0721
Ruimtelijk bouwen

Ruimtelijk bouwen

Artnr.: D0721

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw/zwart
Reserveren
Mobilo

Mobilo

Artnr.: D2003
Mobilo

Mobilo

Artnr.: D2003

Kenmerken
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Magneetspel bij ons op de boerderij

Magneetspel bij ons op de boerderij

Artnr.: D2016
Magneetspel bij ons op de boerderij

Magneetspel bij ons op de boerderij

Artnr.: D2016

Kenmerken
Logopedie
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Magneetbox (junior)

Magneetbox (junior)

Artnr.: D4313
Magneetbox (junior)

Magneetbox (junior)

Artnr.: D4313

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Scope

Scope

Artnr.: D4339
Scope

Scope

Artnr.: D4339

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Pexagram

Pexagram

Artnr.: D4377
Pexagram

Pexagram

Artnr.: D4377

Kenmerken
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Halma magnetisch

Halma magnetisch

Artnr.: D5058
Halma magnetisch

Halma magnetisch

Artnr.: D5058

Kenmerken
Ouderen
Fijne motoriek
Samenwerken
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw/zwart
Reserveren
Lokon

Lokon

Artnr.: D5083
Lokon

Lokon

Artnr.: D5083

Kenmerken
Fijne motoriek
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Blauw/zwart
Reserveren
Torreta

Torreta

Artnr.: D5707
Torreta

Torreta

Artnr.: D5707

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Blauw/zwart
Reserveren
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313

Dit leuke kwartet is geschikt voor kleuters, niet nog niet kunnen lezen. Het grote plaatje (b.v. gele paraplu) heb je al in de hand. Nu nog opzoek naar de andere 3 gekleurde paraplu's (groene, blauwe en de rode) Heb je alle kleuren van de paraplu's gevonden dan heb je een kwartet. leeftijd: van 3 jaar. Aantal spelers 2-4

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Boemeltrein

Boemeltrein

Artnr.: H0860
Boemeltrein

Boemeltrein

Artnr.: H0860

Bij dit spel gaat het erom uit bij elkaar passende afbeeldingen op de kaartjes een kleine trein, die minstens bestaat uit een locomotief, een wagon en een triendienstleider samen te stellen. in totaal is de "bouw" van 3 locomotieven, 3 personenrijtuigen, 3 veewagens en 3 tankwagens mogelijk. Ofschoon voor iedere afzonderlijke wagon 3 kaartjes kunnen dienen zijn voor de bouw van een wagon de middenstukken niet nodig. Iedere speler mag echter gebruiken. dat betekent, dat de lengte van iedere wagon verschillend kan zijn: tenminste twee, ten hoogste vijf kaarten. Leeftijd: vanaf 5 Aantal spelers: 2-4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Burgers zoo

Burgers zoo

Artnr.: H1663
Burgers zoo

Burgers zoo

Artnr.: H1663

Elke speler is directeur van zijn eigen dierentuin en probeert zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken. Daartoe moet hij zijn dierenverblijven met uitgezochte diersoorten bevolken. de speler die goede aantallen van de juiste dieren weet te bemachtigen, mag zijn dierentuin uitbreiden. maar.. je kunt ook weer niet teveel verschillende diersoorten opnemen! soms moeten nieuwe aangekochte dieren in het tijdelijk verblijf, totdat een andere speler deze wil kopen. Goed geplaatste attracties betekenen meer bezoek! wie aan het einde van het spel de meeste punten heeft, is de winnaar. Leeftijd: 8 Aantal spelers: 2 - 5

Kenmerken
Creatief
Denkspel
Logica
Reactievermogen
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Looping

Looping

Artnr.: H1815
Looping

Looping

Artnr.: H1815

Van achtbanen tot suikerspin - je vindt het allemaal! Een pretpark vol attracties. En natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk bij zijn! Omgekeerde wereld: Niemand wil een 6 rollen. Want elke speler probeert zich met zijn figuur zo langzaam mogelijk door het pretpark te bewegen. Wie als laatste het park verlaat, wint. Vooruitgaan kan worden vertraagd door het slimme gebruik van kaarten. Dus: De laatste zal de eerste zijn! leeftijd: vanaf 6 jaar Aantal spelers: 2-6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188

In dit spel sturen de spelers hun muizen op pad om zo snel mogelijk een aantal verschillende kaassoorten te verzamelen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Het 3D spelbord bestaat uit diverse verschuifbare lagen en zo kan het gebeuren dat een muis door een gat valt en in de gewelven van het kasteel terechtkomt. Met inzicht en slim spel beweeg je je muis door het kasteel heen. Wie haalt de eindstreep? Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Creatief
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628

Een vrolijk dobbelspel met een stekelige race. Hoe komen de kleine egeltjes aan hun stekels? Doordat jij ze voor hen gaat verzamelen. Maar zorg dan wel dat de juiste kleur stekels bij de juiste egel terecht komt. Wie zijn/haar eerste egeltje vol heeft, heeft gewonnen. Het spel is te spelen in 2 spelniveaus. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645

Doel van het spel: Het doel van het spel is zo veel mogelijk pinguïns op de ijsberg achter te laten. Wie als eerste geen pinguïns meer heeft is de winnaar. Aantal spelers: 1-6 Leeftijd: 5-99 Trefwoorden: concentratie, fijne motoriek, oog-handcoördinatie, alleen, samen

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662

Vind met de kat de muizen in de juiste kleur op de kaas. Hiervoor moet je wel je geheugen gebruiken want de muisjes zijn verdekt op gesteld onder de rode dopjes. Een amusant 3-d memory-spel. Leeftijd: 4 - 8 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663

In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Rekenen
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690

Honden zijn gek op hondenbotjes. Verzamel er zoveel mogelijk door bij elk hondenhok te grabbelen in de zak. Maar let op: het botje dat je grabbelt moet wel overeenkomen met de afbeelding die je van de stapel moet pakken. Anders mag jouw hondje het botje niet houden. Reuze spannend en wie uiteindelijk de meeste botjes voor zijn/haar hondje verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 3 - 4

Kenmerken
Concentratie
Logopedie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Piraten pitt

Piraten pitt

Artnr.: H4909
Piraten pitt

Piraten pitt

Artnr.: H4909

Moedige matrozen wagen zich op het pirateneiland en willen waardevolle schatten terugbrengen naar het schip. Alleen als je een goed geheugen hebt en onthoud in welk compartiment van de schatkist je eigen schatten zijn verstopt, kan de waardevolle buit meegenomen worden. Let wel op dat Piratenpiet jou dan niet tegenhoudt. Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Denkspel
Kleuren
Samenwerken
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Hallo das

Hallo das

Artnr.: H4917
Hallo das

Hallo das

Artnr.: H4917

Je loopt door het bos en probeert om zoveel mogelijk lekkernijen, maar geen vuilnis, voor de das te verzamelen. Degene die als eerste voldoende punten aan das-fiches heeft verzameld, wint het spel. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919

In Canterville Castle is een groepje spokenjagers op zoek naar het spook 'Edgar'. 's Nachts sluipen de spokenjagers van kamer tot kamer om te proberen Edgar te pakken te krijgen. Via trappen, ladders, deuren en luiken kunnen de spokenjagers alle kamers van het kasteel bereiken. Maar let op; spook 'Edgar' kan ook door muren, vlieren en plafonds zweven. De spokenjagers proberen het spook, gespeeld door 1 van de spelers, te vangen. Het spook probeert uit handen van de jagers te blijven. Wie wint het spel? Leeftijd: 8 - 99 jaar Aantal spelers: 5 - 6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924

Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Filters
Rubrieken
Special
  • Uitgelicht (0)
  • Nieuw (0)
  • Partijtje of feest (0)
  • Autisme (0)
  • Blind/Slechtziend (0)
  • Dyslexie (0)
Terug naar ons speelgoed
Rubrieken
Special
  • Uitgelicht (0)
  • Nieuw (0)
  • Partijtje of feest (0)
  • Autisme (0)
  • Blind/Slechtziend (0)
  • Dyslexie (0)
Toon 46 resultaten