Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 4
Domino (groot)

Domino (groot)

Artnr.: D1097
Domino (groot)

Domino (groot)

Artnr.: D1097

Kenmerken
Concentratie
Grove motoriek
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood
Reserveren
Mens erger je niet (aangepast)

Mens erger je niet (aangepast)

Artnr.: D2669
Mens erger je niet (aangepast)

Mens erger je niet (aangepast)

Artnr.: D2669

Kenmerken
Blind/Slechtziend
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood
Reserveren
Groenten en fruit

Groenten en fruit

Artnr.: D3092
Groenten en fruit

Groenten en fruit

Artnr.: D3092

Kenmerken
Fijne motoriek
Kleuren
Plusmateriaal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood/blauw
Reserveren
Snijset

Snijset

Artnr.: D4389
Snijset

Snijset

Artnr.: D4389

Kenmerken
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood/blauw
Reserveren
Rummikub xxl

Rummikub xxl

Artnr.: D5283
Rummikub xxl

Rummikub xxl

Artnr.: D5283

Kenmerken
Blind/Slechtziend
Ouderen
Concentratie
Samenwerken
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood
Reserveren
Kleur cijfers transparant

Kleur cijfers transparant

Artnr.: D5807
Kleur cijfers transparant

Kleur cijfers transparant

Artnr.: D5807

Deze cijfers kunnen gebruikt om te helpen bij het tellen. Misschien zelfs een klein beetje bij het rekenen. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met cijfers niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Rekenen
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood
Reserveren
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313

Dit leuke kwartet is geschikt voor kleuters, niet nog niet kunnen lezen. Het grote plaatje (b.v. gele paraplu) heb je al in de hand. Nu nog opzoek naar de andere 3 gekleurde paraplu's (groene, blauwe en de rode) Heb je alle kleuren van de paraplu's gevonden dan heb je een kwartet. leeftijd: van 3 jaar. Aantal spelers 2-4

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Looping

Looping

Artnr.: H1815
Looping

Looping

Artnr.: H1815

Van achtbanen tot suikerspin - je vindt het allemaal! Een pretpark vol attracties. En natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk bij zijn! Omgekeerde wereld: Niemand wil een 6 rollen. Want elke speler probeert zich met zijn figuur zo langzaam mogelijk door het pretpark te bewegen. Wie als laatste het park verlaat, wint. Vooruitgaan kan worden vertraagd door het slimme gebruik van kaarten. Dus: De laatste zal de eerste zijn! leeftijd: vanaf 6 jaar Aantal spelers: 2-6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188

In dit spel sturen de spelers hun muizen op pad om zo snel mogelijk een aantal verschillende kaassoorten te verzamelen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Het 3D spelbord bestaat uit diverse verschuifbare lagen en zo kan het gebeuren dat een muis door een gat valt en in de gewelven van het kasteel terechtkomt. Met inzicht en slim spel beweeg je je muis door het kasteel heen. Wie haalt de eindstreep? Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Creatief
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628

Een vrolijk dobbelspel met een stekelige race. Hoe komen de kleine egeltjes aan hun stekels? Doordat jij ze voor hen gaat verzamelen. Maar zorg dan wel dat de juiste kleur stekels bij de juiste egel terecht komt. Wie zijn/haar eerste egeltje vol heeft, heeft gewonnen. Het spel is te spelen in 2 spelniveaus. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645

Doel van het spel: Het doel van het spel is zo veel mogelijk pinguïns op de ijsberg achter te laten. Wie als eerste geen pinguïns meer heeft is de winnaar. Aantal spelers: 1-6 Leeftijd: 5-99 Trefwoorden: concentratie, fijne motoriek, oog-handcoördinatie, alleen, samen

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662

Vind met de kat de muizen in de juiste kleur op de kaas. Hiervoor moet je wel je geheugen gebruiken want de muisjes zijn verdekt op gesteld onder de rode dopjes. Een amusant 3-d memory-spel. Leeftijd: 4 - 8 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663

In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Rekenen
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690

Honden zijn gek op hondenbotjes. Verzamel er zoveel mogelijk door bij elk hondenhok te grabbelen in de zak. Maar let op: het botje dat je grabbelt moet wel overeenkomen met de afbeelding die je van de stapel moet pakken. Anders mag jouw hondje het botje niet houden. Reuze spannend en wie uiteindelijk de meeste botjes voor zijn/haar hondje verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 3 - 4

Kenmerken
Concentratie
Logopedie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919

In Canterville Castle is een groepje spokenjagers op zoek naar het spook 'Edgar'. 's Nachts sluipen de spokenjagers van kamer tot kamer om te proberen Edgar te pakken te krijgen. Via trappen, ladders, deuren en luiken kunnen de spokenjagers alle kamers van het kasteel bereiken. Maar let op; spook 'Edgar' kan ook door muren, vlieren en plafonds zweven. De spokenjagers proberen het spook, gespeeld door 1 van de spelers, te vangen. Het spook probeert uit handen van de jagers te blijven. Wie wint het spel? Leeftijd: 8 - 99 jaar Aantal spelers: 5 - 6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924

Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Vier kikkers op een rij

Vier kikkers op een rij

Artnr.: H4929
Vier kikkers op een rij

Vier kikkers op een rij

Artnr.: H4929

Vrolijke kikkers zitten op hun lelieblad. Ze lijken allemaal op elkaar, maar toch niet helemaal. Er zijn kleine nuance-verschillen; de 1 heeft een koptelefoon, de ander een zonnebril. Sommigen zijn groen, anderen bruin etc. Kun jij de 4 dezelfde kikkers op een rij krijgen? Het is niet zo simpel als het lijkt omdat jouw tegenstander je natuurlijk probeert te blokkeren! Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Eurozakgeldspel

Eurozakgeldspel

Artnr.: H4937
Eurozakgeldspel

Eurozakgeldspel

Artnr.: H4937

Euro's sparen voor bijv. een nieuwe fiets! Leer te sparen en te betalen. Want daar gaat het om in dit educatieve en spannende spel. Je leert spelenderwijs je euro's toed te tellen, je leert voordelig in de kopen en weet uiteindelijk wat rente op je bank krijgen, inhoudt. En wie daar het handigste in is/wordt die wint uiteindelijk het spel. Dus hoe vaker je het spel hoe slimmer je wordt. Leeftijd: 6+ Aantal spelers:; 2 - 4

Kenmerken
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Bruggetje lopen

Bruggetje lopen

Artnr.: H4948
Bruggetje lopen

Bruggetje lopen

Artnr.: H4948

Met vier pionnen van dezelfde kleur en plaatst die voor de trappen van de brug. via een kleurendobbelsteen brengt mijn de pionnen naar de overkant van de brug. Het spel wordt gewonnen door de speler die als eerste zijn vier pionnen veilig naar de overkant heeft gebracht. Leeftijd: vanaf 4 jaar Aantal Spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Kleuren
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Schattenjacht

Schattenjacht

Artnr.: H4950
Schattenjacht

Schattenjacht

Artnr.: H4950

OP jacht naar de schat, De kleinste piraat houd de schatkaart in z'n handen. er is geen twijfel mogelijk, dit is het juiste eiland hier moet de schat van de oude kapitein verstopt zijn! Maar hij heeft helemaal niet in de gaten dat er ook nog andere piraten zijn die van de schat weten en ook op de woeste tijger, die hem het zoeken lastig maakt, is hij niet voorbereid. Het is het begin van een spannende wedstrijd. Het duurt ca. 15 minuten. leeftijd: 7-99 jaar, 2- 4 spelers

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Castello del drago

Castello del drago

Artnr.: H4971
Castello del drago

Castello del drago

Artnr.: H4971

Slaagt u erin de burcht van de dappere ridders te verdedigen tegen d draken? samen bent u sterk en met een beetje tactiek en een beetje geluk bij het gooien van de dobbelstenen kan u de zes draken zeker en vast verslaan Leeftijd: vanaf 5 Aantal spelers: 2-4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Het kleine zeemeermin spel

Het kleine zeemeermin spel

Artnr.: H4988
Het kleine zeemeermin spel

Het kleine zeemeermin spel

Artnr.: H4988

Het kleine zeemeermin spel. Maak samen met Ariel , de kleine zeemeermin en haar vriendjes een spannende tocht over de bodem van de zee. Het schip van de prins drijft boven de onderwaterwereld van Ariel. Verzamel de 3 vriendjes Botje, Jutte en Sebastiaan, klim aan boord van het schip en red Prins Erik. Maar.. pas op de 2 gevaarlijke 'schatjes' van Ursula en de zee heks, want die pakken al je vriendjes af! De spelers die het eerste Prins Erik vindt heeft gewonnen Leeftijd: vanaf 5 jaar Spelers: 2-4

Kenmerken
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Halli Galli extreme

Halli Galli extreme

Artnr.: H5303
Halli Galli extreme

Halli Galli extreme

Artnr.: H5303

Iedere speler krijgt een gedekte stapel kaarten. Op elke kaart staan één of meer vruchten of een dier. Om beurten draait iedere speler een kaart om en legt deze op zijn eventueel eerder omgedraaide kaarten. Zo is voor iedere speler altijd maar één kaart zichtbaar. De spelers proberen op de bel te drukken als: Er twee gelijke vruchtenkaarten zichtbaar zijn Er een olifant zichtbaar is, maar geen aardbeien Er een aap zichtbaar is, maar geen citroenen Er een varken zichtbaar is Wie dat als eerste doet, krijgt alle open kaarten. Wie geen kaarten meer heeft, is uitgeschakeld. Wie blijft als laatste over? Halli Galli Extreme maakt het bekende spel met de bel nog chaotischer en hilarischer. Wanneer moet je bellen en wanneer juist niet? Opletten geblazen dus! Leeftijd: 2 a 4 spelers, vanaf 8 jaar

Kenmerken
Concentratie
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Rubrieken
Special
Toon 35 resultaten