Resultaten
Voeldomino
Voeldomino
Dagelijkse volgorde
Dagelijkse volgorde
Oorzaak en gevolg
Oorzaak en gevolg
Tastvormen
Tastvormen
Mens erger je niet (aangepast)
Mens erger je niet (aangepast)
Vier op een rij
Vier op een rij
Puzzel voor blinden " vis"
Puzzel voor blinden " vis"
Bal met bel
Bal met bel
Groenten en fruit
Groenten en fruit
Snijset
Snijset
Gezichtenspel
Gezichtenspel
Zeg je zegje
Zeg je zegje
Color cards "probleem oplossen"
Color cards "probleem oplossen"
Geo Vormen Transparant
Geo Vormen Transparant
Deze Geovormen kunnen gebruikt om te helpen bij rekenen, sorteren en groepperen. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Handig om thuis te gebruiken bij je reken-huiswerk. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met Geovormen niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+
Breukschijfjes
Breukschijfjes
Deze transparante schijfjes kunnen gebruikt om te helpen bij breuken. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Handig om thuis te gebruiken bij je breuken-huiswerk. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met breukschijfjes niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+
Kleur cijfers transparant
Kleur cijfers transparant
Deze cijfers kunnen gebruikt om te helpen bij het tellen. Misschien zelfs een klein beetje bij het rekenen. Het maakt het zichtbaarder en concreter bij wat je aan het doen bent. Ze zijn tevens leenbaar in combinatie met de lichttafel (D5803) voor een leuker effect. Om die reden is het doosje met cijfers niet te vinden in het rekenvak, maar bij het rood/roze vak (Senso Motoriek) Leeftijd: 8+
Breakout
Breakout
Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2
Number rumba
Number rumba
Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2
Mastermind junior
Mastermind junior
In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2
Elfenland
Elfenland
Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6
Isis & Osiris
Isis & Osiris
Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4
Vier kikkers op een rij
Vier kikkers op een rij
Vrolijke kikkers zitten op hun lelieblad. Ze lijken allemaal op elkaar, maar toch niet helemaal. Er zijn kleine nuance-verschillen; de 1 heeft een koptelefoon, de ander een zonnebril. Sommigen zijn groen, anderen bruin etc. Kun jij de 4 dezelfde kikkers op een rij krijgen? Het is niet zo simpel als het lijkt omdat jouw tegenstander je natuurlijk probeert te blokkeren! Succes!! Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2
Eurozakgeldspel
Eurozakgeldspel
Euro's sparen voor bijv. een nieuwe fiets! Leer te sparen en te betalen. Want daar gaat het om in dit educatieve en spannende spel. Je leert spelenderwijs je euro's toed te tellen, je leert voordelig in de kopen en weet uiteindelijk wat rente op je bank krijgen, inhoudt. En wie daar het handigste in is/wordt die wint uiteindelijk het spel. Dus hoe vaker je het spel hoe slimmer je wordt. Leeftijd: 6+ Aantal spelers:; 2 - 4