Speel-o-theek 't Gooi

Home > Ons speelgoed > Ons speelgoed overzicht

Resultaten

Toon filters 5
Dag en zijn uren

Dag en zijn uren

Artnr.: D2017
Dag en zijn uren

Dag en zijn uren

Artnr.: D2017

Kenmerken
Samenwerken
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
Fantasie
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Groenten en fruit

Groenten en fruit

Artnr.: D3092
Groenten en fruit

Groenten en fruit

Artnr.: D3092

Kenmerken
Fijne motoriek
Kleuren
Plusmateriaal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood/blauw
Reserveren
Snijset

Snijset

Artnr.: D4389
Snijset

Snijset

Artnr.: D4389

Kenmerken
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Rood/blauw
Reserveren
Het spel van je leven

Het spel van je leven

Artnr.: D5089
Het spel van je leven

Het spel van je leven

Artnr.: D5089

Kenmerken
Denkspel
Logopedie
Plusmateriaal
Samenwerken
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Speelhuis

Speelhuis

Artnr.: D5249
Speelhuis

Speelhuis

Artnr.: D5249

Kenmerken
Concentratie
Samenwerken
Taal
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Babbelspel

Babbelspel

Artnr.: D5720
Babbelspel

Babbelspel

Artnr.: D5720

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Taal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
10 voor topo

10 voor topo

Artnr.: D5740
10 voor topo

10 voor topo

Artnr.: D5740

Kenmerken
Denkspel
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Weet jij hoe laat het is?

Weet jij hoe laat het is?

Artnr.: D5741
Weet jij hoe laat het is?

Weet jij hoe laat het is?

Artnr.: D5741

Een schitterend spel waarmee uw kinderen op vermakelijke wijze leren klokkijken. al spelende met de puzzelstukken en de wekker, combineren de kinderen de tijdstippen met de verschillende momenten van de dag en de bezigheden uit het dagelijkse leven. op deze manier leren de kinderen zowel de stand van de wijzers als de tijdstippen in digitaal formaat te begrijpen. het spel stimuleert bovendien het logische denkvermogen van de kinderen en verbetert hun kennis van het begrip tijd. Leeftijd: vanaf 5 Aantal spelers: 1

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Emotie
Fantasie
Logica
Samenwerken
Tellen
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Geo Wereldpuzzel

Geo Wereldpuzzel

Artnr.: D5747
Geo Wereldpuzzel

Geo Wereldpuzzel

Artnr.: D5747

Kenmerken
Concentratie
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Geo-Puzzel Nederland

Geo-Puzzel Nederland

Artnr.: D5748
Geo-Puzzel Nederland

Geo-Puzzel Nederland

Artnr.: D5748

Een leuk puzzel van Nederland 100 stukjes, Door deze Puzzel te maken leer je hoe Nederland is ingedeeld in provincies. zeer leerzaam en leuk. Leeftijd: vanaf 6 Aantal spelers: alleen of meerdere

Kenmerken
Concentratie
Creatief
Fijne motoriek
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Geo-Puzzel Europa

Geo-Puzzel Europa

Artnr.: D5749
Geo-Puzzel Europa

Geo-Puzzel Europa

Artnr.: D5749

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Ontwikkeling (moeilijk)
D Donkerblauw/lichtblauw
Reserveren
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313
Kleurenkwartet

Kleurenkwartet

Artnr.: H0313

Dit leuke kwartet is geschikt voor kleuters, niet nog niet kunnen lezen. Het grote plaatje (b.v. gele paraplu) heb je al in de hand. Nu nog opzoek naar de andere 3 gekleurde paraplu's (groene, blauwe en de rode) Heb je alle kleuren van de paraplu's gevonden dan heb je een kwartet. leeftijd: van 3 jaar. Aantal spelers 2-4

Kenmerken
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Looping

Looping

Artnr.: H1815
Looping

Looping

Artnr.: H1815

Van achtbanen tot suikerspin - je vindt het allemaal! Een pretpark vol attracties. En natuurlijk wil iedereen er zo lang mogelijk bij zijn! Omgekeerde wereld: Niemand wil een 6 rollen. Want elke speler probeert zich met zijn figuur zo langzaam mogelijk door het pretpark te bewegen. Wie als laatste het park verlaat, wint. Vooruitgaan kan worden vertraagd door het slimme gebruik van kaarten. Dus: De laatste zal de eerste zijn! leeftijd: vanaf 6 jaar Aantal spelers: 2-6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188
Kaaskasteel

Kaaskasteel

Artnr.: H2188

In dit spel sturen de spelers hun muizen op pad om zo snel mogelijk een aantal verschillende kaassoorten te verzamelen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Het 3D spelbord bestaat uit diverse verschuifbare lagen en zo kan het gebeuren dat een muis door een gat valt en in de gewelven van het kasteel terechtkomt. Met inzicht en slim spel beweeg je je muis door het kasteel heen. Wie haalt de eindstreep? Leeftijd: 6+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Creatief
Logica
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611
Breakout

Breakout

Artnr.: H4611

Wie ontsnapt als eerste? Steek om de beurt de stekers in de muur. Pas op; je route kan worden verstoord wanneer je tegenstander je route blokkeert. De eerste die bij het einde komt, wint het spel. Vooruit denken, ruimtelijk inzicht en tactisch spelen zijn vaardigheden die je moet hebben of anders zeker ontwikkeld bij het spelen van dit spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Logica
Oog-Handcoördinatie
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628
Egelspel

Egelspel

Artnr.: H4628

Een vrolijk dobbelspel met een stekelige race. Hoe komen de kleine egeltjes aan hun stekels? Doordat jij ze voor hen gaat verzamelen. Maar zorg dan wel dat de juiste kleur stekels bij de juiste egel terecht komt. Wie zijn/haar eerste egeltje vol heeft, heeft gewonnen. Het spel is te spelen in 2 spelniveaus. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
Fantasie
H Geel
Reserveren
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633
Number rumba

Number rumba

Artnr.: H4633

Het doel van dit spel is om de opstelling van de blokjes op de standaard vanuit een beginopstelling zo snel mogelijk te veranderen in de opstelling die op een opdrachtkaart staat. Hierbij wordt er steeds 1 blokje verplaatst en mogen niet meer dan 3 blokjes tegelijk op een staat staan. Dit spel is ook geschikt voor kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 1 - 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Plusmateriaal
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645
Pinguïn panic

Pinguïn panic

Artnr.: H4645

Doel van het spel: Het doel van het spel is zo veel mogelijk pinguïns op de ijsberg achter te laten. Wie als eerste geen pinguïns meer heeft is de winnaar. Aantal spelers: 1-6 Leeftijd: 5-99 Trefwoorden: concentratie, fijne motoriek, oog-handcoördinatie, alleen, samen

Kenmerken
Concentratie
Fijne motoriek
Oog-Handcoördinatie
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662
Kat en muis

Kat en muis

Artnr.: H4662

Vind met de kat de muizen in de juiste kleur op de kaas. Hiervoor moet je wel je geheugen gebruiken want de muisjes zijn verdekt op gesteld onder de rode dopjes. Een amusant 3-d memory-spel. Leeftijd: 4 - 8 jaar Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Kleuren
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663
Mastermind junior

Mastermind junior

Artnr.: H4663

In deze versie van Mastermind zijn de pionnetjes in dierenvorm uitgebracht in diverse kleuren. Door logisch na te denken moet de ene speler de dieren in de diverse kleuren achter een schermpje plaatsen. De tegenspeler moet deze kleurencode kraken. Door steeds een nieuwe rij dieren in diverse kleuren te plaatsen komt hij/zij er uiteindelijk achter wat je juiste volgorde moet zijn. Hoeveel beurten heb je daarvoor nodig? Leeftijd: 6 - 11 jaar Aantal spelers: 2

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Fijne motoriek
Kleuren
Logica
Rekenen
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669
Elfenland

Elfenland

Artnr.: H4669

Iedere elfen-speler moet een bijzondere proef afleggen voordat ze volwassen wordt. Elke elfen-speler krijgt een landkaart en moet zoveel mogelijk beroemde plaatsen bezoeken. Om zich snel voort te bewegen, mogen ze gebruik maken van hulpdraken, eenhoorns, reuzenzwijnen, elfenfietsen, trollenwagens, toverwolken en vlotten. Maar deze transportmiddelen mogen niet overal gebruikt worden. Er ontstaat een spannende race onder de jonge elfen. Wie bezoekt uiteindelijk de meeste steden en dorpen en neemt van daaruit souvenirs mee? Diegene is de winnaar van het spel. Leeftijd: 8+ Aantal spelers: 2 - 6

Kenmerken
Concentratie
Logica
Plusmateriaal
Samenwerken
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690
Schnuffel

Schnuffel

Artnr.: H4690

Honden zijn gek op hondenbotjes. Verzamel er zoveel mogelijk door bij elk hondenhok te grabbelen in de zak. Maar let op: het botje dat je grabbelt moet wel overeenkomen met de afbeelding die je van de stapel moet pakken. Anders mag jouw hondje het botje niet houden. Reuze spannend en wie uiteindelijk de meeste botjes voor zijn/haar hondje verzameld heeft, heeft gewonnen. Leeftijd: 5+ Aantal spelers: 3 - 4

Kenmerken
Concentratie
Logopedie
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919
Spokenjacht

Spokenjacht

Artnr.: H4919

In Canterville Castle is een groepje spokenjagers op zoek naar het spook 'Edgar'. 's Nachts sluipen de spokenjagers van kamer tot kamer om te proberen Edgar te pakken te krijgen. Via trappen, ladders, deuren en luiken kunnen de spokenjagers alle kamers van het kasteel bereiken. Maar let op; spook 'Edgar' kan ook door muren, vlieren en plafonds zweven. De spokenjagers proberen het spook, gespeeld door 1 van de spelers, te vangen. Het spook probeert uit handen van de jagers te blijven. Wie wint het spel? Leeftijd: 8 - 99 jaar Aantal spelers: 5 - 6

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Logica
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924
Isis & Osiris

Isis & Osiris

Artnr.: H4924

Dit is een tactisch geheugen- en rekenspel waarbij spelers om beurten speelstukken en fiches met plus- en minpunten moeten plaatsen. Doel is aan het eind van het spel zoveel mogelijk punten aan hun speelstukken grenzen. Omdat de punten gedekt worden neergelegd, moeten de spelers onthouden waar de positieve en negatieve stukken liggen. De speler met de meeste punten heeft gewonnen. Leeftijd: 7+ Aantal spelers: 2 - 4

Kenmerken
Concentratie
Denkspel
Plusmateriaal
Samenwerken
Tellen
Gezelschapsspellen
H Geel
Reserveren
Rubrieken
Special
  • Uitgelicht (0)
  • Nieuw (0)
  • Partijtje of feest (0)
  • Autisme (0)
  • Blind/Slechtziend (0)
  • Dyslexie (0)
  • Ouderen (0)
Toon 48 resultaten